Menulis Bukan Kerna Nama

by - 20:30

Assalamualaikum w.b.t

Hi, welcome back to me!! Actually kebanyakan post dlm blog nih adalah post throwback... paling latest of course sume yg berlaku pd tahun 2016.... tapi aku akan schedule posting ikut tahun kejadian... takdela beratus2 posting dok kat thn 2016... nnti pening... huhuhu.....

Lame dah tak menulis sejak zaman single dulu... Blog tuh sume dah expired... mase tuh sakan buat website sendiri... design itu ini... beli web hosting sbb nak web adress sendiri... tak main la gune Blogger... hahahah....bila dah menginjak usia 30-an nih rasa mcm nak menulis sesuatu... bukan utk org lain, tapi utk diri sendiri... terlalu banyak pengalaman manis yg aku nak ingat and di platform ini aku boleh cerita sedetailnya sementara memori aku masih kuat... and secara tak langsung aku harap aku dpt berkongsi rasa dengan semua org... dan if boleh memberi manfaat or info pd org lain aku jauh lebih bersyukur....

Dah tua2 nih malas dah nk belek2 coding... buat icon2 comel... hover lah.. chatbox la...pink sana pink sni.... aku nih dahla detail... pilih combination colour jek dah berjam-jam... itu belum lagi pilih font, pilih layout.... now aku lebih suka template minimalis... and kaler pon seminima yg mungkin... biarlah cerita aku yg mewarnai blog ini... perghhh... hahahaha... 

So thx for reading my stories... and pls drop ur comments to say hi so i can read ur stories too.... :)


Love xoxox,
Suliana




You May Also Like

0 Comments